Saturday 21 January 2012

Haii peeps ? happy new year tidak lama lagi kann ? haha ~ bisuk new year suwa saya =) alolo ~ saya teringat pula sama Mr. A kalau time new year ni :'(
honestly , saya memank sayang sama Mr. K tapi , saya tidak boleh kasih lupa Mr. A . sebab selama 7bulan itu dia sudah jaga saya dengan baik =') and saya masih sayang bha sama dia . even saya suwa ada Mr. K =) oopss ! kamu dengar kann lagu aishiteru ini ? hahh ~ saya maw sharing ckit . EHEM !
time kami still relationship kan ~ Mr. A send ini video aishiteru di handphone saya tanpa disedari ar ? kamu tawu bila baru saya sedar ini video ? hwm , satu minggu lepas -.- haiiyer ~ ini lagu kami berdua =) na ~ saya masukkan ini lagu dalam blog mean saya masih sayang bha kan sama dia . hihik ~ bermula dari kami break kann ~ jarang suwa kami text =( boleh kata imiss Mr. A sangat-2 la ='( 
saya tidak mawu text dia secara tiba-2 sebab takut mengganggu / marah nanti girlpren dia =) 
hihik ~ jadi saya layan la ini Mr. K ~ setiap malam kami gayut =) ada seja cerita , tidak pandai diam itu mulut . blabliblabli ILOVEYOU khairulddin =) nah ! keluar suwa nama dia =/ diam-2 la kamu arr ?
Mr. K seja sy boleh bagitau nama . sebab kalau saya bagitau nama Mr. A marah nanti dia -.- 
okay la ~ saya mawu gayut luk sama penakut @ Mr. K  ngabar luk saya . sebenarnya kan , hati Mr. K baik sangat =) kata mama , menilai orank  jangan dari luar =)




0 comments:

Post a Comment